Sunday, October 9, 2011

0rang TakKan taHu aPa yaNg kIta aLamI


saya bukanlah seorang yang suka untuk yuhaa...
adakalanya ye..adakalanya tidak.
satu masa saya perlukan tanda insafnya diri atas apa tindakan yang dah saya lakukan.
orang semestinya tidak mampu memahami dengan diri ini.
inilah lumrahnya, situasi kita berbeza dan hanya kita yang merasa keadaan kita.
kawan saya kata "ikutlah dengan cara kita, sebab orang takkan tahu apa yang kita rasa, mereka tak tahu situasi kita, dan kita pun tak boleh salahkan mereka. sebab apa yang dipandangan mata orang, itulah yang mereka tafsirkan"
saya pun kena kuatkan semangat saya kali ini dengan apa yang telah terjadi, bukanlah maksudnya saya ingin sembunyikan daripada pengetahuan orang...dan saya juga bukan suka2 pergi menunjuk-nunjuk pada orang....

saya dalam masa terdekat ini, cuba mengawal segala-galanya ikut kadar diri..
yeah...that's right..
everything has happen already..n i guess there is no way to turn it back n be a n0rmal...
hopefully, i can interchanged it...[but..it will never happen]

No comments: