Tuesday, October 11, 2011

Jom MemBaCa

hari nie saya buat sesuatu yang emang hobi saya ler
apa ler yang saya buat...???

look at the picture bel0w..



yer...saya kejar masa dalam 3 jam untuk habiskan sebuah buku
buku apa...??
pelajaran...?? akademik..?? majalah..?? atau sebenarnya NOVEL...

saya habiskan masa saya untuk menghabiskan membaca novel
nice2..saya suka jer tapi sebenarnya dah nak exam
duk jugak lupa diri..
ish3...
jgn jadi macam saya yer...
ada lak masa tuk semua nie


novel yang saya baca cover buku tu saya selitkan di bawah ini
cerita dia mengisahkan se0rang p0mpuan yang jadi pengkid sebab ada makcik dia yang jahat
gelap mata dengan duit yang adik dia tinggalkan tuk anak sedara dia
kejamnya mak cik cam tu
dah la kisah hidup pompuan tu waktu kecik asyik kena pukul kat bapak tiri dia
perkahwinan pak tiri tu pun dirancang oleh mak cik dia
ish3...macam2 cter lam novel..
WUJUDKAH DALAM REALITI...?? [saya pun tak tahu ler]

tapi nak dipendekkan cter dyer kenal sowang mamat nie
waktu dyer kerja kat stesen myk mkcik dyer nyer
dia asyik kena buli jer...
last2 dyer kahwin nga laki tu
krisis juga lak c0z laki tu tak tahu dia p0mpuan mula2
nasib baik laki tu tak sempat kahwin dengan MAYA [nie pun sepupu laki tu, kejam gak..tapi last2 dyer insaf ler]

ish3..nk cter panjang2 x besh er...
m0h er baca sapa yang suka NOVEL
saya syorkan nie...

No comments: